POLITYKA PRYWATNOŚCI
Dokument „Polityka prywatności” określa zasady przetwarzania i ochrony danych osobowych uzyskiwanych przez spółkę BEZPIECZNY NAJEM OKAZJONALNY sp. z o.o. z siedzibą w Toruniu (dalej: „Spółka”) w celu zawarcia i realizacji Umowy o świadczenie Usług określonych w Regulaminie, za pośrednictwem Strony internetowej bezpiecznynajemokazjonalny.pl
Dokument ,,Polityka prywatności” umożliwia Klientowi uzyskanie wiedzy na temat przysługujących mu praw oraz zapewnienia mu możliwości ich ochrony przed ich nieuprawnionym przetwarzaniem.
Klauzula informacyjna RODO
- Na podstawie art. 13 i 14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: „RODO”) Spółka informuje, że:
- Administratorem danych osobowych jest BEZPIECZNY NAJEM OKAZJONALNY sp. z o.o. z siedzibą w Toruniu, ul. Kwiatowa 43, 87-100 Toruń, REGON: 527961622, NIP: 9562391246, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Toruniu VII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0001091272, o kapitale zakładowym 5.000 złotych. adres poczty elektronicznej kontakt@bezpiecznynajemokazjonalny.pl, numer telefonu +48 793 997 087
- W celu przetwarzania danych osobowych Spółka uzyskuje dane osobowe niezbędne do zawarcia i realizacji Umowy, zgodnie z Regulaminem.
- Przetwarzanie danych osobowych będzie dotyczyło wyłącznie danych zwykłych, tj. danych osobowych pozwalających na identyfikację osoby fizycznej w postaci imienia i nazwiska, adresu e-mail, informacji o miejscu zamieszkania, numeru telefonu, adresu IP.
- Podstawą prawną do przetwarzania danych osobowych jest:
- art. 6 ust. 1 a) RODO, w sytuacji, gdy przetwarzanie będzie odbywało się na podstawie zgody Klienta;
- art. 6 ust. 1 b) RODO, w sytuacji gdy przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy;
- Dane udostępnione przez Klienta podlegają udostępnieniu wyłącznie odbiorcom gwarantującym zachowanie ich w tajemnicy, którzy spełniają wymagania określone przez RODO na podstawie umowy/upoważnienia Administratora danych, w celu wykonania Umowy przez Spółkę.
- Administrator danych nie będzie przekazywał przetwarzanych danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej. Zbieranie i przechowywanie danych osobowych poza granicami kraju może wynikać wyłącznie z prowadzenia poza granicami kraju serwerów przez dostawców Internetu i/lub stosowanego oprogramowania.
- Dane osobowe będą przechowywane do czasu przedawnienia wszelkich roszczeń wynikających z umowy. W wypadku braku zgłoszenia roszczeń przez Administratora danych lub osobę fizyczną dane będą przechowywane nie dłużej niż przez okres 2 lat, licząc od końca roku, w którym umowa o świadczenie usług wygasła/uległa rozwiązaniu.
- Osobie, której dane osobowe są przetwarzane przysługuje prawo dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania i prawo do przenoszenia danych, jak również prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych – na zasadach szczegółowo określonych w RODO.
- Podanie danych osobowych przez Klienta jest dobrowolne, lecz niezbędne do zawarcia i wykonania Umowy. W przypadku niepodania danych przez Klienta Sprzedawca nie będzie w stanie zrealizować Umowy.
- Dane udostępnione przez Klienta nie będą podlegały profilowaniu.
Polityka plików cookies;
- Pliki cookies stanowią pliki tekstowe zawierające informacje przechowywane w telekomunikacyjnym urządzeniu końcowym umożliwiające analizowanie zachowań użytkownika Strony internetowej należącej do Spółki i dostosowanie jej treści do konkretnego odbiorcy.
- Administrator danych wykorzystuje pliki cookies w celu dostarczania Klientowi usług drogą elektroniczną oraz zapewnienia prawidłowości działania systemu teleinformatycznego.
- Klient ma możliwość określenia przez niego warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do plików cookies za pomocą ustawień oprogramowania zainstalowanego w wykorzystywanym przez niego telekomunikacyjnym urządzeniu końcowym lub konfiguracji usługi.
- Klient wyraża zgodę na korzystanie z plików cookies przez Administratora danych w zakresie, w jakim dostosował on możliwość uzyskiwania informacji zgodnie z pkt 3.
- Przechowywana informacja lub uzyskiwanie do niej dostępu nie powoduje zmian konfiguracyjnych w telekomunikacyjnym urządzeniu końcowym abonenta lub użytkownika końcowego i oprogramowaniu zainstalowanym w tym urządzeniu.