Regulamin Sklepu internetowego

Regulamin Sklepu internetowego BEZPIECZNY NAJEM OKAZJONALNY

§ 1 Postanowienia wstępne

  1. Sklep internetowy BEZPIECZNY NAJEM OKAZJONALNY dostępny pod adresem internetowym bezpiecznynajemokazjonalny.pl prowadzony jest przez spółkę BEZPIECZNY NAJEM OKAZJONALNY sp. z o.o. z siedzibą w Toruniu, ul. Kwiatowa 43, 87-100 Toruń, REGON: 527961622, NIP: 9562391246, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Toruniu VII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0001091272, o kapitale zakładowym 5.000 złotych.
  2. Niniejszy Regulamin Sklepu internetowego jest skierowany do Klientów korzystających ze Sklepu.
  3. Regulamin określa zasady korzystania ze Sklepu oraz zasady i tryb zakupu Usług świadczonych przez Sprzedawcę za pośrednictwem w/w strony internetowej.
  4. Regulamin określa zasady zawierania i realizacji umowy na odległość w rozumieniu ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz. U. z 2020 r. poz. 287, j.t. z późn. zm.) za pośrednictwem strony internetowej pod adresem bezpiecznynajemokazjonalny.pl

§ 2 Definicje

  1. Regulamin - niniejszy Regulamin Sklepu internetowego BEZPIECZNY NAJEM OKAZJONALNY
  2. Sklep - sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem internetowym bezpiecznynajemokazjonalny.pl;
  3. Sprzedawca – spółka BEZPIECZNY NAJEM OKAZJONALNY sp. z o.o. z siedzibą w Toruniu, ul. Kwiatowa 43, 87-100 Toruń, REGON: 527961622, NIP: 9562391246, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Toruniu VII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0001091272, o kapitale zakładowym 5.000 złotych.
  4. Klient - każdy podmiot dokonujący zakupów za pośrednictwem Sklepu lub podejmujący czynności zmierzające do dokonania zakupów;
  5. Zamówienie - oświadczenie woli Klienta składane za pośrednictwem Sklepu zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy ze Sprzedawcą;
  6. Produkt – dokument umożliwiający Klientowi zawarcie umowy najmu okazjonalnego w charakterze najemcy, o której mowa w art. 19 a ust. 2 ustawy o ochronie praw lokatorów;
  7. Dokumenty
    1. wzór wskazania przez najemcę innego lokalu, w którym będzie mógł zamieszkać w przypadku wykonania egzekucji obowiązku opróżnienia lokalu;
    2. oświadczenie właściciela lokalu lub osoby posiadającej tytuł prawny do lokalu, o którym mowa w art. 19 a ust. 2 pkt 3 Ustawy o ochronie praw lokatorów, o wyrażeniu zgody na zamieszkanie najemcy i osób z nim zamieszkujących w lokalu wskazanym w oświadczeniu;
  8. Lokal – lokal należący do Sprzedawcy udostępniany przez Sprzedawcę jako lokal zastępczy w rozumieniu art. 19 a ust. 2 pkt 3 Ustawy o ochronie Praw Lokatorów.
  9. Umowa zawarta na odległość - umowa zawarta z Klientem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość, bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.
  10. Ustawa o ochronie praw lokatorów – Ustawa z dnia 21 czerwca 2001 r. o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. 2001 Nr 71, poz. 733).
  11. Ustawa o prawach konsumenta – Ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r. poz. 827).
  12. Kodeks cywilny – Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz.U. 1964 Nr 16, poz. 93).

 

§ 3 Informacje ogólne

  1. Sprzedawca dołoży najwyższej staranności w celu zapewnienia w pełni komfortowego i bezpiecznego korzystania przez Klienta z świadczonych przez niego Usług, w tym składania Zamówienia w ramach Sklepu.
  2. Sprzedawca zapewnia działanie systemu teleinformatycznego, którym się posługuje, umożliwiającego Klientowi korzystanie ze Sklepu w sposób uniemożliwiający dostęp (w tym pozyskiwanie i modyfikowanie) osób nieuprawnionych do treści przekazu składającego się na dostarczaną Usługę, w szczególności przy wykorzystaniu środków technicznych w postaci technik kryptograficznych odpowiednich dla właściwości świadczonej usługi oraz zapewniający jednoznaczną identyfikację stron Usługi świadczonej drogą elektroniczną. Tym niemniej Sprzedawca oświadcza, że korzystanie z Usług świadczonych drogą elektroniczną, o których mowa w Regulaminie, może wiązać się z typowymi, powszechnie znanym ryzykiem związanym z wykorzystywaniem sprzętu informatycznego i sieci Internet. W związku z powyższym Sprzedawca zaleca stosowanie przez Klienta środków służących zwiększeniu bezpieczeństwa i zminimalizowaniu możliwości wystąpienia takiego ryzyka.
  3. Sprzedawca oświadcza, że do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym się posługuje, w celu możliwości korzystania z oferowanych przez niego Usług w ramach funkcjonującego Sklepu, w tym składania Zamówienia, niezbędne jest spełnienie przez sprzęt oraz oprogramowanie Klienta następujących warunków technicznych:
    1. komputer, laptop lub inne urządzenie multimedialne z aktywnym dostępem do Internetu; 
    2. dowolna przeglądarka internetowa zaktualizowana do najnowszych wersji, bez dodatków zmieniających pracę przeglądarki, m.in.: Chrome, FireFox, Internet Explorer ;
    3. JavaScript oraz technologia Cookies;
  4. W celu korzystania z Usługi konieczne jest posiadanie przez Klienta aktywnego konta poczty elektronicznej.
  5. Sprzedawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia w tym przerwy w funkcjonowaniu Sklepu spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością Sklepu z infrastrukturą techniczną Klienta.
  6. W przypadku wystąpienia awarii technicznej, której skutkiem jest np. brak możliwości złożenia Zamówienia lub sytuacja, w której Klient uiścił płatność, a proces zawarcia Umowy nie doszedł do skutku lub wystąpiły inne utrudnienia w korzystaniu ze Sklepu, Klient zobowiązany jest nawiązać kontakt ze Sprzedawcą za pośrednictwem danych kontaktowych zawartych w niniejszym Regulaminie.
  7. Na końcową (ostateczną) kwotę do zapłaty przez Klienta składa się cena za Produkt oraz koszt dostawy, o której Klient jest informowany najpóźniej w chwili wyrażenia woli związania się umową na odległość.
  8. Wszelkie prawa autorskie i majątkowe do prezentowanych materiałów na stronie Sklepu przysługują Sprzedawcy. Osoba korzystająca ze Sklepu nie ma prawa do wykorzystywania tychże materiałów w innych celach niż związanych z Usługami oferowanymi przez Sklep. Wszelkie wyjątki od tej reguły wymagają pisemnej zgody ze strony Sprzedawcy.
  9. Klient zobowiązany jest w szczególności do:
    1. niedostarczania i nieprzekazywania treści zabronionych przez przepisy prawa, np. treści propagujących przemoc, zniesławiających lub naruszających dobra osobiste i inne prawa osób trzecich,
    2. korzystania ze Sklepu w sposób nie zakłócający jego funkcjonowania, w szczególności poprzez użycie określonego oprogramowania lub urządzeń,
    3. niepodejmowania działań takich jak: rozsyłanie lub umieszczanie w ramach Sklepu niezamówionej informacji handlowej (spam),
    4. korzystania ze Sklepu w sposób nieuciążliwy dla innych klientów oraz dla Sprzedawcy,
    5. korzystania z wszelkich treści zamieszczonych w ramach Sklepu jedynie w zakresie własnego użytku osobistego,
    6. korzystania ze Sklepu w sposób zgodny z przepisami obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawa, postanowieniami Regulaminu, a także z ogólnymi zasadami korzystania z sieci Internet.

 

§ 4 Kontakt ze Sklepem

  1. Adres Sprzedawcy: ul. Wrzosowa 2, (87-100) Toruń
  2. Adres e-mail Sprzedawcy: kontakt@bezpiecznynajemokazjonalny.pl
  3. Numer telefonu Sprzedawcy: +48 793 997 087
  4. Numer rachunku bankowego Sprzedawcy 07 1160 2202 0000 0006 0556 7507
  5. Klient może porozumiewać się ze Sprzedawcą za pomocą adresów i numerów telefonów podanych w niniejszym paragrafie.
  6. Klient może porozumieć się telefonicznie ze Sprzedawcą Pon. - Pt. w godzinach 9-17.

 

§ 5 Proces i zasady składania Zamówień oraz realizacji Umowy

  1. W celu złożenia Zamówienia należy skorzystać z zakładki ,,Zamów dokumenty”, do której odnośnik znajduje się w prawym górnym rogu Strony internetowej Sklepu.
  2. Zamówienia mogą być składane za pośrednictwem Sklepu 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu.
  3. Wybór zamawianych przez Klienta Produktów dokonywany jest poprzez naciśnięcie przycisku „Zamawiam usługę”.
  4. Po wyborze Produktu, Klient powinien wprowadzić dane niezbędne do realizacji Zamówienia.
  5. Po podaniu przez Klienta korzystającego ze Sklepu internetowego wszystkich niezbędnych danych, wyświetlone zostanie podsumowanie złożonego Zamówienia. Podsumowanie złożonego Zamówienia będzie zawierać informacje dotyczące:
    1. przedmiotu zamówienia,
    2. jednostkowej oraz łącznej ceny zamawianych Produktów, w tym kosztów dostawy oraz dodatkowych kosztów (jeśli występują),
    3. wybranej metody płatności,
    4. wybranego sposobu dostawy,
  6. Po dokonaniu płatności, Klient zostaje przekierowany do formularza, który będzie zawierał następujące pola potrzebne do wypełnienia:
    1. imiona i nazwiska wynajmującego;
    2. imiona i nazwiska najemcy i osób z nim zamieszkujących;
    3. adres mieszkania/domu, którego dotyczy umowa najmu okazjonalnego (miasto, kod pocztowy, ulica, numer bloku, numer mieszkania);
    4. okres trwania w/w umowy najmu;
    5. dane do faktury (imię, nazwisko i dokładny adres płatnika, opcjonalnie NIP)
  7. Udostępnienie w/w danych przez Klienta jest konieczne w celu umożliwienia Sprzedawcy realizacji Zamówienia.
  8. Po uzupełnieniu w/w danych, w celu umożliwienia Sprzedawcy realizacji Zamówienia, Klient proszony jest o wyrażenie zgody o treści ,,Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Bezpieczny Najem Okazjonalny Sp. z o. o. w Toruniu, podanych przeze mnie w formularzu danych osobowych. Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Udzielona zgoda w każdej chwili może być odwołana.*”
  9. Po przeprowadzeniu powyższych czynności Klient, za pośrednictwem podanego adresu e-mail, otrzymuje od Sprzedawcy potwierdzenie złożenia Zamówienia.
  10. Ceny podane na stronie internetowej Sklepu zostały podane w polskich złotych (PLN) i stanowią ceny brutto (zawierają podatek VAT).
  11. Klient składając zamówienie, w celu prawidłowego wykonania umowy, wyraża jednocześnie zgodę na dostarczanie od Usługodawcy treści cyfrowych oraz otrzymywanie wiadomości za pośrednictwem poczty elektronicznej, które będę związane wyłącznie z realizacją zamówienia.
  12. Realizacja usług przez Sprzedawcę, w zależności od rodzaju Produktu wybranego przez Klienta, polega na:
    1. doręczeniu Klientowi w postaci papierowej lub elektronicznej, następujących dokumentów:
      1. oświadczenia Sprzedawcy, podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub z podpisem notarialnie poświadczonym, o wyrażeniu zgody na zamieszkanie najemcy i osób z nim zamieszkujących w lokalu mieszkalnym należącym do spółki;
      2. oświadczenia dla najemcy, w którym jako adres do ewentualnej eksmisji wskazuje on lokal mieszkalny należący do Spółki;
      3. faktury VAT;
    2. wydaniu najemcy, w wypadku jego eksmisji, lokalu mieszkalnego określonego w oświadczeniu, o którym mowa w § 5 ust. 12 lit. a ppkt i.

§ 6 Moment zawarcia umowy

  1. Umowa zawarta jest w chwili otrzymania przez Klienta potwierdzenia przyjęcia Zamówienia przez Sprzedawcę – za pośrednictwem poczty e-mail, na adres e-mail podany przez Klienta w toku składania Zamówienia.
  2. W przypadku nieotrzymania potwierdzenia przyjęcia Zamówienia Klient powinien skontaktować się ze Sprzedawcą za pośrednictwem danych kontaktowych zawartych w niniejszym Regulaminie.
  3. Umowa jest zawierana w języku Polskim

§ 7 Realizacja umowy przez Sprzedawcę

  1. Termin realizacji Zamówienia przez Sprzedawcę wynosi:
    1. w przypadku dokonania przez Klienta wyboru
    2. w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym
    3. 1 dzień roboczy liczony od daty zawarcia umowy.
    4. w przypadku dokonania przez Klienta wyboru oświadczenia Sprzedawcy o wyrażeniu zgody na zamieszkanie najemcy i osób z nim zamieszkujących w lokalu wskazanym w oświadczeniu w formie pisemnej z podpisem notarialnie poświadczonym
    5. 3 dni robocze liczone od daty zawarcia umowy
    6. . Wskazany termin jest zachowany jeśli w w/w terminie Sprzedawca nada przesyłkę zawierającą oświadczenie do Klienta.
  2. Dokumenty w formie elektronicznej, w tym oświadczenie Sprzedawcy o wyrażeniu zgody na zamieszkanie najemcy i osób z nim zamieszkujących w lokalu wskazanym w oświadczeniu w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym są doręczane Klientowi przez Sprzedawcę za pośrednictwem poczty e-mail podanej przez Klienta w toku składania zamówienia.
  3. Dokumenty w formie pisemnej, w tym oświadczenie Sprzedawcy o wyrażeniu zgody na zamieszkanie najemcy i osób z nim zamieszkujących w lokalu wskazanym w oświadczeniu w formie pisemnej z podpisem notarialnie poświadczonym są doręczane Klientowi przez Sprzedawcę na adres Klienta podany w toku składania Zamówienia, zgodnie z wybranym przez niego sposobem dostawy.

 

§ 8 Reklamacja

  1. Sprzedawca ma obowiązek dostarczenia dokumentów wolnych od wad
  2. W przypadku, w którym Dokumenty doręczone Klientowi przez Sprzedawcę zawierają dane niezgodne z danymi podanymi przez Klienta w toku składania Zamówienia lub posiadają inne wady, Klientowi przysługuje prawo złożenia reklamacji.
  3. Klient może złożyć reklamacje w formie pisemnej lub elektronicznej, kierowaną na adres kontaktowy Sprzedawcy zawarty w niniejszym Regulaminie.
  4. Reklamacja powinna zawierać dane Klienta podane w toku składania Zamówienia, dane kontaktowe Klienta, na które Klient pragnie otrzymać odpowiedź na reklamacje, datę złożenia Zamówienia oraz opis wady.
  5. Sprzedawca zobowiązany jest odpowiedzieć na reklamacje Klienta w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.
  6. Jeżeli Sprzedawca nie udzielił odpowiedzi na reklamację w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania uważa się, że uznał reklamację.
  7. Odpowiedź na reklamacje jest przekazywana przez Sprzedawcę w tej samej formie, w której Klient złożył reklamacje, chyba że Klient w treści reklamacji wskazał, że oczekuje odpowiedzi w innej formie.
  8. Klient może otrzymać odpowiedź na reklamacje w formie papierowej lub w formie elektronicznej.
  9. W przypadku, w którym odpowiedź na reklamacje jest kierowana do Klienta w formie papierowej, termin 14 dni na odpowiedź Sprzedawcy na reklamacje jest zachowany, kiedy Sprzedawca nadał odpowiedź na reklamacje na adres podany przez Klienta w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.

 

§ 9 Odstąpienie od umowy

  1. Klient, który zawarł Umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów.
  2. Bieg terminu do odstąpienia od Umowy rozpoczyna się od dnia zawarcia Umowy, tj. od dnia, w którym Klient otrzymał od Sprzedawcy potwierdzenie zawarcia Umowy.
  3. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia o odstąpieniu od Umowy przed jego upływem na adres siedziby Sprzedawcy lub na jego adres e-mail wskazany w tym Regulaminie.
  4. W przypadku skorzystania przez Klienta z przysługującego prawa odstąpienia od Umowy, Umowę uważa się za niezawartą.
  5. W przypadku skorzystania przez Klienta z prawa odstąpienia od Umowy Sprzedawca zwraca Klientowi uiszczone środki w terminie 14 dni od dnia doręczenia Sprzedawcy oświadczenia o odstąpieniu od Umowy.
  6. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty jakiego użył Klient, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi dodatkowymi kosztami.
  7. W przypadku skorzystania przez Klienta z prawa odstąpienia od Umowy Klient zobowiązany jest do zwrotu otrzymanych od Sprzedawcy Dokumentów.
  8. Sprzedawca może powstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu, w którym Klient nie zwróci Sprzedawcy otrzymanych Dokumentów.
  9. Zwrot Dokumentów następuje na koszt Klienta.
  10. Po otrzymaniu przez Sprzedawcę oświadczenia Klienta o odstąpieniu od Umowy Sprzedawca przesyła niezwłocznie Klientowi potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy.
  11. Prawo odstąpienia od umowy na odległość nie przysługuje Konsumentowi w wypadku złożenia przez niego wyraźnego żądania rozpoczęcia wykonywania Usługi przed upływem terminu do odstąpienia od umowy na trwałym nośniku.
  12. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów o świadczenie usług, jeśli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy, o czym niniejsza Spółka informuje.

 

§ 10 Przetwarzanie danych osobowych

  1. Klient będący osobą fizyczną, w trakcie składania Zamówienia, wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych niezbędnych do realizacji Zamówienia, tj. imienia i nazwiska, numeru telefonu, adresu e-mail oraz adresu do doręczeń. Sprzedawca będzie przetwarzał powyższe dane osobowe wyłącznie w celu realizacji Zamówienia i nie przekaże ich osobom trzecim z wyjątkiem przypadków, gdy jest to nakazane przepisami prawa.
  2. Administratorem danych osobowych Klienta jest Sprzedawca.
  3. Dane osobowe Klienta będą przetwarzane przez Sprzedawcę zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE – zwanym dalej RODO) oraz ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych.
  4. Złożenie Zamówienia wymaga zapoznania się z Regulaminem oraz Polityką Prywatności, co Klient każdorazowo potwierdza przed złożeniem Zamówienia.
  5. Klauzula informacyjna RODO dla Klienta znajduje się na Stronie internetowej Sklepu w zakładce Polityka prywatności.

§ 11 Pozasądowe i sądowe sposoby dochodzenia roszczeń

  1. Klient, który jest Konsumentem, może w razie zainteresowania skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Spory dotyczące zakupów internetowych można rozwiązać w drodze postępowania mediacyjnego przed Wojewódzkimi Inspektoratami Inspekcji Handlowej lub procesu przed sądem polubownym przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej. Konsument może również skorzystać z innych metod pozasądowego rozwiązywania sporów i np. złożyć swoją skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem:
  2. W przypadku braku zainteresowania ze strony Konsumenta możliwością skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania sporów, rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Usługodawcą a Konsumentem, zostanie poddane sądom właściwym zgodnie z postanowieniami właściwych przepisów Kodeksu postępowania cywilnego.
  3. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Usługodawcą a Klientem, który nie jest jednocześnie Konsumentem, zostanie poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Usługodawcy.
  4. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego, przepisy Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.

§ 12 Postanowienia końcowe

  1. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny, rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE oraz ustawa z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych.
  2. Umowa zawierana oparciu o niniejszy Regulamin dotyczy konkretnego zamówienia i jest zawierana w celu realizacji jednorazowego zamówienia.
  3. Każde zamówienie wymaga osobnej akceptacji Regulaminu.
  4. W wypadku dokonania zmiany Regulaminu przez Usługodawcę Klient, który zawarł umowę na podstawie treści Regulaminu obowiązującego przed jego zmianą pozostaje nim związany w dotychczasowej treści do czasu zakończenia realizacji umowy, chyba że powszechnie obowiązujące przepisy prawa stanowią inaczej.
  5. Regulamin ma zastosowanie do Usług od dnia zawarcia umowy przez Klienta.

Załącznik do Regulaminu

W celu skorzystania z prawa odstąpienia od Umowy Sprzedawca proponuje skorzystanie ze wzoru zawartego w Ustawie o prawach konsumenta o treści:

(Treść formularza należy skopiować do swojego dokumentu, wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

 

Adresat [w tym miejscu przedsiębiorca powinien wpisać nazwę przedsiębiorcy, pełny adres pocztowy oraz adres e-mail]

Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących towarów(*) umowy dostawy następujących towarów(*) umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących towarów(*)/o świadczenie następującej usługi(*)

Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*)

Imię i nazwisko konsumenta(-ów)

Adres konsumenta(-ów)

Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)

Data

(*) Niepotrzebne skreślić.

 

Bezpieczny Najem Okazjonalny Spółka z o. o.

ul. Kwiatowa 43
87-100 Toruń

tel: +48 793 997 087

Visa logoMastercard logoPrzelewy 24 logoStripe logo

Copyright © 2025 Wszystkie prawa zastrzeżone, Bezpieczny Najem Okazjonalny Sp. Z o. o.

Projekt i wykonanie FABRIC STUDIO