Regulamin Sklepu internetowego BEZPIECZNY NAJEM OKAZJONALNY
§ 1 Postanowienia wstępne
- Sklep internetowy BEZPIECZNY NAJEM OKAZJONALNY dostępny pod adresem internetowym bezpiecznynajemokazjonalny.pl prowadzony jest przez spółkę BEZPIECZNY NAJEM OKAZJONALNY sp. z o.o. z siedzibą w Toruniu, ul. Kwiatowa 43, 87-100 Toruń, REGON: 527961622, NIP: 9562391246, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Toruniu VII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0001091272, o kapitale zakładowym 5.000 złotych.
- Niniejszy Regulamin Sklepu internetowego jest skierowany do Klientów korzystających ze Sklepu.
- Regulamin określa zasady korzystania ze Sklepu oraz zasady i tryb zakupu Usług świadczonych przez Sprzedawcę za pośrednictwem w/w strony internetowej.
- Regulamin określa zasady zawierania i realizacji umowy na odległość w rozumieniu ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz. U. z 2020 r. poz. 287, j.t. z późn. zm.) za pośrednictwem strony internetowej pod adresem bezpiecznynajemokazjonalny.pl
§ 2 Definicje
- Regulamin - niniejszy Regulamin Sklepu internetowego BEZPIECZNY NAJEM OKAZJONALNY
- Sklep - sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem internetowym bezpiecznynajemokazjonalny.pl;
- Sprzedawca – spółka BEZPIECZNY NAJEM OKAZJONALNY sp. z o.o. z siedzibą w Toruniu, ul. Kwiatowa 43, 87-100 Toruń, REGON: 527961622, NIP: 9562391246, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Toruniu VII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0001091272, o kapitale zakładowym 5.000 złotych.
- Klient - każdy podmiot dokonujący zakupów za pośrednictwem Sklepu lub podejmujący czynności zmierzające do dokonania zakupów;
- Zamówienie - oświadczenie woli Klienta składane za pośrednictwem Sklepu zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy ze Sprzedawcą;
- Produkt – dokument umożliwiający Klientowi zawarcie umowy najmu okazjonalnego w charakterze najemcy, o której mowa w art. 19 a ust. 2 ustawy o ochronie praw lokatorów;
- Dokumenty
- wzór wskazania przez najemcę innego lokalu, w którym będzie mógł zamieszkać w przypadku wykonania egzekucji obowiązku opróżnienia lokalu;
- oświadczenie właściciela lokalu lub osoby posiadającej tytuł prawny do lokalu, o którym mowa w art. 19 a ust. 2 pkt 3 Ustawy o ochronie praw lokatorów, o wyrażeniu zgody na zamieszkanie najemcy i osób z nim zamieszkujących w lokalu wskazanym w oświadczeniu;
- Lokal – lokal należący do Sprzedawcy udostępniany przez Sprzedawcę jako lokal zastępczy w rozumieniu art. 19 a ust. 2 pkt 3 Ustawy o ochronie Praw Lokatorów.
- Umowa zawarta na odległość - umowa zawarta z Klientem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość, bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.
- Ustawa o ochronie praw lokatorów – Ustawa z dnia 21 czerwca 2001 r. o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. 2001 Nr 71, poz. 733).
- Ustawa o prawach konsumenta – Ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r. poz. 827).
- Kodeks cywilny – Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz.U. 1964 Nr 16, poz. 93).
§ 3 Informacje ogólne
- Sprzedawca dołoży najwyższej staranności w celu zapewnienia w pełni komfortowego i bezpiecznego korzystania przez Klienta z świadczonych przez niego Usług, w tym składania Zamówienia w ramach Sklepu.
- Sprzedawca zapewnia działanie systemu teleinformatycznego, którym się posługuje, umożliwiającego Klientowi korzystanie ze Sklepu w sposób uniemożliwiający dostęp (w tym pozyskiwanie i modyfikowanie) osób nieuprawnionych do treści przekazu składającego się na dostarczaną Usługę, w szczególności przy wykorzystaniu środków technicznych w postaci technik kryptograficznych odpowiednich dla właściwości świadczonej usługi oraz zapewniający jednoznaczną identyfikację stron Usługi świadczonej drogą elektroniczną. Tym niemniej Sprzedawca oświadcza, że korzystanie z Usług świadczonych drogą elektroniczną, o których mowa w Regulaminie, może wiązać się z typowymi, powszechnie znanym ryzykiem związanym z wykorzystywaniem sprzętu informatycznego i sieci Internet. W związku z powyższym Sprzedawca zaleca stosowanie przez Klienta środków służących zwiększeniu bezpieczeństwa i zminimalizowaniu możliwości wystąpienia takiego ryzyka.
- Sprzedawca oświadcza, że do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym się posługuje, w celu możliwości korzystania z oferowanych przez niego Usług w ramach funkcjonującego Sklepu, w tym składania Zamówienia, niezbędne jest spełnienie przez sprzęt oraz oprogramowanie Klienta następujących warunków technicznych:
- komputer, laptop lub inne urządzenie multimedialne z aktywnym dostępem do Internetu;
- dowolna przeglądarka internetowa zaktualizowana do najnowszych wersji, bez dodatków zmieniających pracę przeglądarki, m.in.: Chrome, FireFox, Internet Explorer ;
- JavaScript oraz technologia Cookies;
- W celu korzystania z Usługi konieczne jest posiadanie przez Klienta aktywnego konta poczty elektronicznej.
- Sprzedawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia w tym przerwy w funkcjonowaniu Sklepu spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością Sklepu z infrastrukturą techniczną Klienta.
- W przypadku wystąpienia awarii technicznej, której skutkiem jest np. brak możliwości złożenia Zamówienia lub sytuacja, w której Klient uiścił płatność, a proces zawarcia Umowy nie doszedł do skutku lub wystąpiły inne utrudnienia w korzystaniu ze Sklepu, Klient zobowiązany jest nawiązać kontakt ze Sprzedawcą za pośrednictwem danych kontaktowych zawartych w niniejszym Regulaminie.
- Na końcową (ostateczną) kwotę do zapłaty przez Klienta składa się cena za Produkt oraz koszt dostawy, o której Klient jest informowany najpóźniej w chwili wyrażenia woli związania się umową na odległość.
- Wszelkie prawa autorskie i majątkowe do prezentowanych materiałów na stronie Sklepu przysługują Sprzedawcy. Osoba korzystająca ze Sklepu nie ma prawa do wykorzystywania tychże materiałów w innych celach niż związanych z Usługami oferowanymi przez Sklep. Wszelkie wyjątki od tej reguły wymagają pisemnej zgody ze strony Sprzedawcy.
- Klient zobowiązany jest w szczególności do:
- niedostarczania i nieprzekazywania treści zabronionych przez przepisy prawa, np. treści propagujących przemoc, zniesławiających lub naruszających dobra osobiste i inne prawa osób trzecich,
- korzystania ze Sklepu w sposób nie zakłócający jego funkcjonowania, w szczególności poprzez użycie określonego oprogramowania lub urządzeń,
- niepodejmowania działań takich jak: rozsyłanie lub umieszczanie w ramach Sklepu niezamówionej informacji handlowej (spam),
- korzystania ze Sklepu w sposób nieuciążliwy dla innych klientów oraz dla Sprzedawcy,
- korzystania z wszelkich treści zamieszczonych w ramach Sklepu jedynie w zakresie własnego użytku osobistego,
- korzystania ze Sklepu w sposób zgodny z przepisami obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawa, postanowieniami Regulaminu, a także z ogólnymi zasadami korzystania z sieci Internet.
§ 4 Kontakt ze Sklepem
- Adres Sprzedawcy: ul. Wrzosowa 2, (87-100) Toruń
- Adres e-mail Sprzedawcy: kontakt@bezpiecznynajemokazjonalny.pl
- Numer telefonu Sprzedawcy: +48 793 997 087
- Numer rachunku bankowego Sprzedawcy 07 1160 2202 0000 0006 0556 7507
- Klient może porozumiewać się ze Sprzedawcą za pomocą adresów i numerów telefonów podanych w niniejszym paragrafie.
- Klient może porozumieć się telefonicznie ze Sprzedawcą Pon. - Pt. w godzinach 9-17.
§ 5 Proces i zasady składania Zamówień oraz realizacji Umowy
- W celu złożenia Zamówienia należy skorzystać z zakładki ,,Zamów dokumenty”, do której odnośnik znajduje się w prawym górnym rogu Strony internetowej Sklepu.
- Zamówienia mogą być składane za pośrednictwem Sklepu 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu.
- Wybór zamawianych przez Klienta Produktów dokonywany jest poprzez naciśnięcie przycisku „Zamawiam usługę”.
- Po wyborze Produktu, Klient powinien wprowadzić dane niezbędne do realizacji Zamówienia.
- Po podaniu przez Klienta korzystającego ze Sklepu internetowego wszystkich niezbędnych danych, wyświetlone zostanie podsumowanie złożonego Zamówienia. Podsumowanie złożonego Zamówienia będzie zawierać informacje dotyczące:
- przedmiotu zamówienia,
- jednostkowej oraz łącznej ceny zamawianych Produktów, w tym kosztów dostawy oraz dodatkowych kosztów (jeśli występują),
- wybranej metody płatności,
- wybranego sposobu dostawy,
- Po dokonaniu płatności, Klient zostaje przekierowany do formularza, który będzie zawierał następujące pola potrzebne do wypełnienia:
- imiona i nazwiska wynajmującego;
- imiona i nazwiska najemcy i osób z nim zamieszkujących;
- adres mieszkania/domu, którego dotyczy umowa najmu okazjonalnego (miasto, kod pocztowy, ulica, numer bloku, numer mieszkania);
- okres trwania w/w umowy najmu;
- dane do faktury (imię, nazwisko i dokładny adres płatnika, opcjonalnie NIP)
- Udostępnienie w/w danych przez Klienta jest konieczne w celu umożliwienia Sprzedawcy realizacji Zamówienia.
- Po uzupełnieniu w/w danych, w celu umożliwienia Sprzedawcy realizacji Zamówienia, Klient proszony jest o wyrażenie zgody o treści ,,Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Bezpieczny Najem Okazjonalny Sp. z o. o. w Toruniu, podanych przeze mnie w formularzu danych osobowych. Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Udzielona zgoda w każdej chwili może być odwołana.*”
- Po przeprowadzeniu powyższych czynności Klient, za pośrednictwem podanego adresu e-mail, otrzymuje od Sprzedawcy potwierdzenie złożenia Zamówienia.
- Ceny podane na stronie internetowej Sklepu zostały podane w polskich złotych (PLN) i stanowią ceny brutto (zawierają podatek VAT).
- Klient składając zamówienie, w celu prawidłowego wykonania umowy, wyraża jednocześnie zgodę na dostarczanie od Usługodawcy treści cyfrowych oraz otrzymywanie wiadomości za pośrednictwem poczty elektronicznej, które będę związane wyłącznie z realizacją zamówienia.
- Realizacja usług przez Sprzedawcę, w zależności od rodzaju Produktu wybranego przez Klienta, polega na:
- doręczeniu Klientowi w postaci papierowej lub elektronicznej, następujących dokumentów:
- oświadczenia Sprzedawcy, podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub z podpisem notarialnie poświadczonym, o wyrażeniu zgody na zamieszkanie najemcy i osób z nim zamieszkujących w lokalu mieszkalnym należącym do spółki;
- oświadczenia dla najemcy, w którym jako adres do ewentualnej eksmisji wskazuje on lokal mieszkalny należący do Spółki;
- faktury VAT;
- wydaniu najemcy, w wypadku jego eksmisji, lokalu mieszkalnego określonego w oświadczeniu, o którym mowa w § 5 ust. 12 lit. a ppkt i.
§ 6 Moment zawarcia umowy
- Umowa zawarta jest w chwili otrzymania przez Klienta potwierdzenia przyjęcia Zamówienia przez Sprzedawcę – za pośrednictwem poczty e-mail, na adres e-mail podany przez Klienta w toku składania Zamówienia.
- W przypadku nieotrzymania potwierdzenia przyjęcia Zamówienia Klient powinien skontaktować się ze Sprzedawcą za pośrednictwem danych kontaktowych zawartych w niniejszym Regulaminie.
- Umowa jest zawierana w języku Polskim
§ 7 Realizacja umowy przez Sprzedawcę
- Termin realizacji Zamówienia przez Sprzedawcę wynosi:
- w przypadku dokonania przez Klienta wyboru
- w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym
- 1 dzień roboczy liczony od daty zawarcia umowy.
- w przypadku dokonania przez Klienta wyboru oświadczenia Sprzedawcy o wyrażeniu zgody na zamieszkanie najemcy i osób z nim zamieszkujących w lokalu wskazanym w oświadczeniu w formie pisemnej z podpisem notarialnie poświadczonym
- 3 dni robocze liczone od daty zawarcia umowy
- . Wskazany termin jest zachowany jeśli w w/w terminie Sprzedawca nada przesyłkę zawierającą oświadczenie do Klienta.
- Dokumenty w formie elektronicznej, w tym oświadczenie Sprzedawcy o wyrażeniu zgody na zamieszkanie najemcy i osób z nim zamieszkujących w lokalu wskazanym w oświadczeniu w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym są doręczane Klientowi przez Sprzedawcę za pośrednictwem poczty e-mail podanej przez Klienta w toku składania zamówienia.
- Dokumenty w formie pisemnej, w tym oświadczenie Sprzedawcy o wyrażeniu zgody na zamieszkanie najemcy i osób z nim zamieszkujących w lokalu wskazanym w oświadczeniu w formie pisemnej z podpisem notarialnie poświadczonym są doręczane Klientowi przez Sprzedawcę na adres Klienta podany w toku składania Zamówienia, zgodnie z wybranym przez niego sposobem dostawy.
§ 8 Reklamacja
- Sprzedawca ma obowiązek dostarczenia dokumentów wolnych od wad
- W przypadku, w którym Dokumenty doręczone Klientowi przez Sprzedawcę zawierają dane niezgodne z danymi podanymi przez Klienta w toku składania Zamówienia lub posiadają inne wady, Klientowi przysługuje prawo złożenia reklamacji.
- Klient może złożyć reklamacje w formie pisemnej lub elektronicznej, kierowaną na adres kontaktowy Sprzedawcy zawarty w niniejszym Regulaminie.
- Reklamacja powinna zawierać dane Klienta podane w toku składania Zamówienia, dane kontaktowe Klienta, na które Klient pragnie otrzymać odpowiedź na reklamacje, datę złożenia Zamówienia oraz opis wady.
- Sprzedawca zobowiązany jest odpowiedzieć na reklamacje Klienta w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.
- Jeżeli Sprzedawca nie udzielił odpowiedzi na reklamację w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania uważa się, że uznał reklamację.
- Odpowiedź na reklamacje jest przekazywana przez Sprzedawcę w tej samej formie, w której Klient złożył reklamacje, chyba że Klient w treści reklamacji wskazał, że oczekuje odpowiedzi w innej formie.
- Klient może otrzymać odpowiedź na reklamacje w formie papierowej lub w formie elektronicznej.
- W przypadku, w którym odpowiedź na reklamacje jest kierowana do Klienta w formie papierowej, termin 14 dni na odpowiedź Sprzedawcy na reklamacje jest zachowany, kiedy Sprzedawca nadał odpowiedź na reklamacje na adres podany przez Klienta w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.
§ 9 Odstąpienie od umowy
- Klient, który zawarł Umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów.
- Bieg terminu do odstąpienia od Umowy rozpoczyna się od dnia zawarcia Umowy, tj. od dnia, w którym Klient otrzymał od Sprzedawcy potwierdzenie zawarcia Umowy.
- Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia o odstąpieniu od Umowy przed jego upływem na adres siedziby Sprzedawcy lub na jego adres e-mail wskazany w tym Regulaminie.
- W przypadku skorzystania przez Klienta z przysługującego prawa odstąpienia od Umowy, Umowę uważa się za niezawartą.
- W przypadku skorzystania przez Klienta z prawa odstąpienia od Umowy Sprzedawca zwraca Klientowi uiszczone środki w terminie 14 dni od dnia doręczenia Sprzedawcy oświadczenia o odstąpieniu od Umowy.
- Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty jakiego użył Klient, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi dodatkowymi kosztami.
- W przypadku skorzystania przez Klienta z prawa odstąpienia od Umowy Klient zobowiązany jest do zwrotu otrzymanych od Sprzedawcy Dokumentów.
- Sprzedawca może powstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu, w którym Klient nie zwróci Sprzedawcy otrzymanych Dokumentów.
- Zwrot Dokumentów następuje na koszt Klienta.
- Po otrzymaniu przez Sprzedawcę oświadczenia Klienta o odstąpieniu od Umowy Sprzedawca przesyła niezwłocznie Klientowi potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy.
- Prawo odstąpienia od umowy na odległość nie przysługuje Konsumentowi w wypadku złożenia przez niego wyraźnego żądania rozpoczęcia wykonywania Usługi przed upływem terminu do odstąpienia od umowy na trwałym nośniku.
- Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów o świadczenie usług, jeśli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy, o czym niniejsza Spółka informuje.
§ 10 Przetwarzanie danych osobowych
- Klient będący osobą fizyczną, w trakcie składania Zamówienia, wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych niezbędnych do realizacji Zamówienia, tj. imienia i nazwiska, numeru telefonu, adresu e-mail oraz adresu do doręczeń. Sprzedawca będzie przetwarzał powyższe dane osobowe wyłącznie w celu realizacji Zamówienia i nie przekaże ich osobom trzecim z wyjątkiem przypadków, gdy jest to nakazane przepisami prawa.
- Administratorem danych osobowych Klienta jest Sprzedawca.
- Dane osobowe Klienta będą przetwarzane przez Sprzedawcę zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE – zwanym dalej RODO) oraz ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych.
- Złożenie Zamówienia wymaga zapoznania się z Regulaminem oraz Polityką Prywatności, co Klient każdorazowo potwierdza przed złożeniem Zamówienia.
- Klauzula informacyjna RODO dla Klienta znajduje się na Stronie internetowej Sklepu w zakładce Polityka prywatności.
§ 11 Pozasądowe i sądowe sposoby dochodzenia roszczeń
- Klient, który jest Konsumentem, może w razie zainteresowania skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Spory dotyczące zakupów internetowych można rozwiązać w drodze postępowania mediacyjnego przed Wojewódzkimi Inspektoratami Inspekcji Handlowej lub procesu przed sądem polubownym przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej. Konsument może również skorzystać z innych metod pozasądowego rozwiązywania sporów i np. złożyć swoją skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem:
- W przypadku braku zainteresowania ze strony Konsumenta możliwością skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania sporów, rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Usługodawcą a Konsumentem, zostanie poddane sądom właściwym zgodnie z postanowieniami właściwych przepisów Kodeksu postępowania cywilnego.
- Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Usługodawcą a Klientem, który nie jest jednocześnie Konsumentem, zostanie poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Usługodawcy.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego, przepisy Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.
§ 12 Postanowienia końcowe
- W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny, rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE oraz ustawa z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych.
- Umowa zawierana oparciu o niniejszy Regulamin dotyczy konkretnego zamówienia i jest zawierana w celu realizacji jednorazowego zamówienia.
- Każde zamówienie wymaga osobnej akceptacji Regulaminu.
- W wypadku dokonania zmiany Regulaminu przez Usługodawcę Klient, który zawarł umowę na podstawie treści Regulaminu obowiązującego przed jego zmianą pozostaje nim związany w dotychczasowej treści do czasu zakończenia realizacji umowy, chyba że powszechnie obowiązujące przepisy prawa stanowią inaczej.
- Regulamin ma zastosowanie do Usług od dnia zawarcia umowy przez Klienta.
Załącznik do Regulaminu
W celu skorzystania z prawa odstąpienia od Umowy Sprzedawca proponuje skorzystanie ze wzoru zawartego w Ustawie o prawach konsumenta o treści:
(Treść formularza należy skopiować do swojego dokumentu, wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)
Adresat [w tym miejscu przedsiębiorca powinien wpisać nazwę przedsiębiorcy, pełny adres pocztowy oraz adres e-mail]
Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących towarów(*) umowy dostawy następujących towarów(*) umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących towarów(*)/o świadczenie następującej usługi(*)
Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*)
Imię i nazwisko konsumenta(-ów)
Adres konsumenta(-ów)
Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)
Data
(*) Niepotrzebne skreślić.